Hari Keluarga SBPI Jempol

Pada hari Jumaat dan Sabtu (24-25 Okt.) Guru2 SBPIJ telah mengadakan program Family Day.. kali ni program ni diadakan di Eagle Ranch Resort kat Port Dickson.. Ramai gak laa yang hadir termasuk Puan Pengetua dan Suami... suasana kat resort ni macam kat perkampungan Cowboy, maklumlaa tempat penginapn pun macam kereta kuda



Gambar kat atas ni laa antara contoh tempat penginapan yang disediakan.. kat sini banyak kemudahan yang disediakan.. seperti go-cart, kuda, paintball, archery dan macam2 lagi...

Jadi kali ni aku berpeluang jadi Robinhood, buat kali petama aku belajar memanah tak sangka pulak panahan aku mengenai sasaran...banyak gak markah yang aku dapat..nak jadikan cerita..pertandingan memanah yang diadakan dimenangi oleh group aku...


Nilah aksi pasukan memanah yang menang...yang pakai baju merah tu aku laa...

Selain itu, anak2 aku juga ada ambil bahagian dalam acara sukaneka yang diadakan.. alhamdulillah dua-dua beradik i dapat hadiah.. abang long dapat tempat pertama adiknya pulak dapat tempat kedua... diorang main rebut Snek Apollo ngan bola...



Semoga berjumpa lagi dengan Family day Tahun hadapan yang lebih menarik... dalam perncangan sekarang nak pergii.. Indonesia... InsyaAllah


0 Response to "Hari Keluarga SBPI Jempol"