Pendaftaran Pelajar Tingkatan 1

Batu Kikir - Seramai lebih kurang 70 orang pelajar Tingkatan 1 Sesi 2009 Ambilan 1 telah mendaftar di SBP Integrasi Jempol pada hari ini. 

Sesi pendaftaran telah bermula pada pukul 9.00 pagi di Ruang Legar (dewan Terbuka) SBPI Jempol. Pendaftaran telah bermula dengan mendapatkan tempat penginapan (asrama), rumah sukan, kelas dan pembelian barang keperluan di Koperasi Sekolah.

Setelah selesai sese pendaftaran, pelajar baru dan ibu bapa telah diberikan sedikit taklimat dan pengenalan sekolah yang telah disampaikan oleh tn. Hj. Mukhtar selaku GPK HEM SBPIJ. Sesi taklimat telah berakhir pada pukul 12.30 tghri.

Kemudian, penjaga dibenarkan untuk bersama dengan anak masing2 sehingga pukul 5.00 petang untuk menguruskan hal-hal yang belum diselesaikan. Bermula jam 5.00 ptg, pelajar-pelajar Ting. 1 telah memulakan program orientasi di SBPIJ yang dijangka berlangsung selama 2 minggu.

Semoga Pelajar yang baru mendaftar akan terus gembira berada di SBPIJ dan seterusnya dapat mencapai kejayaan yang gemilang. InsyaALLAH.

0 Response to "Pendaftaran Pelajar Tingkatan 1"