Sekolah sudah bermula

Semalam telah bermula sesi persekolahan bagi tahun 2009. Bagi pelajar2 tingktan 2,3 4 dan 5 SBPIJ, mereka telah mendaftar masuk ke asrama dan sekolah pada hari Ahad lagi. maklum la duduk asrama kena datang awal sehari laa.
Perhimpunan pertama telah diadakan di dewan yang bari renovate, 2 orang guru baru telah mula bertugas dan seorang guru yang sambung belajar telah datang kembali ke SBPIJ. semuanya perempuan. 2 orang guru perempuan juga telah dapat bertukar kerana mengikut suami masing2.
Semua kakitangan di Negeri Sembilan sekarang diarahkan memakai songkok berlilitkan kain putih bagi lelaki dan tudung berwarna hitam bagi perempuan Islam selama 40 hari sehingga 4 Februari sempena Kemangkatan DYMM YDP Negeri Sembilan pada 27 Disember 2008 yang lepas.
Pelajar2 tingkatan 1 akan mendaftar pada 12 Januari 2008. aku telah dilantik menjadi AJK Peralatan, sama macam tahun lepas gak..ok laa lagi pun awal2 ni aku free lagi just ada 3 kelas tingkatan 5 sahaja. pelajar tingkatan 4 yang aku ajar belum register lagi, may be awal bulan Februari baru diorang daftar.
ermm cukuplah dulu lain kali kalau berkesempatan boleh laa manaip lagi.

0 Response to "Sekolah sudah bermula"