SELAMATKAN MASJID AL-AQSA

Masjid Al-Aqsa adalah merupakan masjid yang ketiga mulia bagi umat Islam, selepas Masjidil Haram dan Masjid Nabawi. Masjidil Haram terletak di Mekah, masjidil Nabawi di Madinah manakala Masjid Al-Aqsa terletak di bumi Palestin.

Hari ini sudah lebih 2 minggu, Negara Palestin atau lebih fokus kawasan Gaza telah diserang oleh puak Yahudi Laknatullah. Namun masih ramai dalam kalangan umat Islam yang masih belum sedar akan nasib yang menimpa Umat Islam di Gaza disebabkan pencabulan yang dilakukan oleh bangsa Israil. Lupakah kita di Negara tersebut terdapat sebuah masjid yang pernah menjadi tempat persinggahan Rasullulah sewaktu peristiwa Isra’wal Mi’raj.

Golongan Yahudi Laknatullah merupakan satu bangsa yang sangat sombong dan angkuh. Ianya telah terbukti sejak zaman Nabi Musa, Nabi Harun, dan Nabi Isa. Mereka merasakan merekalah kaum yang sangat mulia di sisi Allah, tetapi tidak. Merekalah kaum yang sangat dimurkai Allah. Mereka menjadikan peperngan ini sebagai medan untuk mereka menunjukkkan kekuasaan mereka sehinggakan US yang mengaggap diri mereka sebagai POLIS dunia tidak boleh berbuat apa-apa, malah tunduk dengan kemahuan Yahudi Laknatullah.

Pencerobohan Israel ke atas tanah Palestin telah bermula sejak tahun 1948 lagi. Sudah banyak perkara dan kelakuan kebinatangan yang telah dilakukan oleh kaum yahudi ini terhadap Orang Islam di Palestin. Sudah banyak siri peperangan dan pengeboman berlaku sejak 60 tahun yang lalu. Semuanya demi untuk menawan sebuah kawasan yang terletaknya Masjid Al-Aqsa. Perlakuan mereka ini sehingga sanggup membuat sebuat terowong di bawah Masjidil Aqsa dengan tujuan supaya Masjidil Aqsa tersebut runtuh dan roboh dengan semulajadi dan bukan disebabkan perbuatan laknat yang dilakukan oleh puak Laknatullah tersebut.

Jadi wahai umat Islam sekalian, marilah kita bersatu, menentang musuh yang sangat sombong dan angkuh ini. Berdoalah kita agar umat ISLAM di Palestin diberi semangat yang kuat untuk menentang musuh Islam dan semoga mereka mati dalam keadaan mati syahid. ALLAHUAKBAR!!!!!

0 Response to "SELAMATKAN MASJID AL-AQSA"