Akhirnya Selesai juga...

Hari ini aku berjaya menyiapkan tugasku, iaitu menyiapkan analisis peperiksaan akhir tahun utk pelajar form 1,2 and 4. Semalam aku dah siapkan result budak2 ni untuk dihantar kat parents diorng..buat kerje sorang2 je..coz SU peperiksaan yang lain duk jaga exam SPM..

Aku plak..sambil duk tengok budak kat sini exam ngan guru yang bertugas..siapkanlah kerja2 yang terbengkalai ni..dengar kata tahun depan aku kena pegang lagi jawatan SU Peperiksaan ni.. terima saja lah..dan buat kerja tu dengan ikhlas.. 

Jawatan2 lain untuk tahun depan tak tahu lagi apa.. may be masa meeting 1st nanti (31 Disember) baru tahu apa kerje yang kena buat utk tahun 2009.. tapi pada hari tersebut may be aku tak datang meeting coz ada meeting lain yang kene pergi.. apa2 keputusan pun aku setuju jer laa..

hari ni budak2 F5 baru jer habis paper Pend. Islam.. esok diorang akan sit for Chemistry.. paper aku next Week. Physics (25 Nov).. aku harap diorang leh buat yang terbaik.. segala Ilmu dan teknik dah diberikan..terpulang pd mereka sekarang ni..selain mengharapkan pertolongan daripada Yang Maha Berkuasa. Good Luck for the Next Paper.

0 Response to "Akhirnya Selesai juga..."